Oh, Seattle!

Mám za sebou první týden v Seattlu. 
Pořád jsem se nezbavila jet-legu. Pořád se budím v jednu hodinu ráno. A v pět hodin ráno a pak jsem celý den unavená. Ale trošku se to lepší. Aspoň v noci skoro-spím.


Chris je skvělej. Jsem jejich první au pair a strašně se snaží, abych tu byla šťastná. Je to tu pravý opak toho co jsem měla v Anglii. I když ty dva anglický skřítky miluju. Včera jsem jim koupila narozeninový karty, tak je musím koncem března poslat. Dneska jsem dokonce viděla Lolu přes facetime. Je to miláček .. Její věta: "Marky, can you be our au pair again?" ve mě vždycky probudí mateřský pudy.

V Americe mám k dispozici vlastní auto a vůbec byste nevěřili, že za $20 natankujete plnou nádrž. Prostě to pořád nemůžu vstřeba a všude jezdím autem a pěšky jsem šla akorát na procházku k jezeru. A ani to neplánuju měnit ... :) Navíc Seattle je známej tím, že tu pořád prší. A taky je to pravda, už týden nevysvitlo sluníčko.

První týden byl náročný. Dostat se do chodu rodiny, všechno se naučit jak oni dělají .. ale zvládla jsem to. Krom vaření japonských jídel, to mi asi nepůjde. Chrisova manželka byla japonka, takže děcka i Chris mluví plyně japonsky a žijou napůl jejich kulturou. Což je úžasný, když si vezmete, že děcka ovládají plyně dva jazyky ve 2 a 5 letech.



V úterý si vzal Chris volno a jeli jsme společně zařídit vše potřebné do centra. Nakonec jsme zařídili jen social security number a šli na oběd do francouzské restaurace. Tento týden si musím zařídit účet v bance, řidičák a chci se zapsat na hodiny angličtiny. Mam totiž šíleně volného času a nevím co s ním. Odvezu děcka do školy v 7:30 a zase je v 16:30 vyzvednu. To mezi tím je moje volno.
Ještě bych ráda začala chodit dvakrát týdně do posilovny a chtěla bych začít zítra. Opakuji si, že začnu zítra, ale pravděpodobně si pustím další díl Gossip Girl a pak zjistím, že už je 16:00 a musím jít.

V neděli jsem se svou australskou kamarádkou vyrazila prozkoumávat okolí. Byli jsme ve West Seattlu na obědě, následně mi nešlo nastartovat, takže jsme hodinu čekali před restaurací až nám přijede Tahlijin host táta nahodit auto přes kabeli. Hned co vše fungovalo jsme to vzali přes dálnici do nákupního centra Westfield, který mě zklamal. Možná bych se tam měla vydat v týdnu, kdy tam nebude tolik lidí. To mam v plánu ve čtvrtek!


Potřebuju si koupit mikinu a něco na páteční večerní prozkoumávání klubů.

Jinak už máme s Tahlijí naplánován první road trip a to do Portlandu v Oregonu podívat se na nějvětší oregonský vodopád a místní pláže. Taky poprvý uvidím Tichý oceán, který bude asi stejný jako Atlanský, ale tak pro ten pocit. A vyrážíme 18. března večer!

Přeji vám krásný zbytek týdne a posílám pozdravy z deštivěho Seattlu.
Marky


7 komentářů :

  1. wau, je super že ti je dobre, a že si si zvykla na novú rodinku, fotky krásne, teším sa na ďalšie :)

    OdpovědětVymazat
  2. juhůů, zní to krásně. užívej si to :*

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj
    Čtu tvůj blog už od doby co jsi byla jako aupair v Anglii. Díky tobě jsem se o aupair začala více zajímat a ted je mým snem jet do USA. Vždy kontroluju jestli neni nový článek a když ano tak všechno musí počkat dokud to nepřečtu. Užij si to tam. Díky moc za to že píšeš. :)

    OdpovědětVymazat
  4. To je super, že se máš dobře, Marky! Moc ti to přeju :) Výlet do Portlandu ti moc závidím :D

    Bio Karité Balzám na nehty Saloos

    OdpovědětVymazat
  5. Je to tu pravý opak toho co jsem měla v Anglii.
    Co máš tim namysli?? :) Strašně chci vyjet, původně USA, pak jsem to přehodnotila na zkoušku jet do Anglie. Hlavně jsem neřidič a dělat si papíry a pak rovnou jet do států asi neni good idea :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem moc ráda, že se tam máš a cítíš dobře! :) Seattle musí být naživo úplně krásnej, stačí mi fotky. Užívej si svůj pobyt! :) Hlavně road trip, těším se moc na článek.

    http://katty-in-the-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Tohle ti taaaak závidíím :D Seattle je místo kam se chci už dlouho podívat. Těším se na další fotky a videa!!

    Ze slunečné Moravy, Anča :)

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.