Youtube: Hiking || Wallace Falls, WA

V sobotu dopoledne jsem se se svým autralským kamarádem vypravila do nedalekého Wallace Falls State Park, kde jsme podnikli odpolední výlet na vodopády.  Chůze nám trvala přibližně 4 hodiny tam i zpět a ušli jsme 10 kilometrů. Počasí se nám vydařilo na jedničku, ale o tom se můžete přesvědčit sami ve videu níže.
Neděli jsem strávila pracovně, jelikož se k nám stěhovala Chrisovo přítelkyně a já měla na starost zabavit děti. Odpoledne jsem se musela i s dětmi zúčastnit povinného Au Pair Meetingu, který nakonec nebyl tak špatný. 

Seattle nás obdařil skvělým počasím. KONEČNĚ! A tak i my na severozápadě jsme se dočkali opravdu horkého jara. Za 28 dní odlétám konečně do San Franciska a můřu vám říct, že se na náš Kalifornský roadtrip strašně těším. Ze všeho nejvíc na Los Angeles a Crand Canyon. 


             




Fotky:


S Coreym

Moje německá kamarádka. Takhle jsem trávila svůj poslední týden. Molo, opalování, ledový čaj ze Starbucks a knížka.

Výhled z mola :)

Phoebie the Cat

V pátek jsem byla na své první plážové party. Západ slunce v Golden Gardens.

Wallace Falls

5 komentářů :

  1. Páni, vypadá to tam fakt nádherně a jaké tam je hezké počasí! :) Už se nemůžu dočkat, až se vrátím domů a podívám se i na video. :)

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to tam krásně! Moc ti závidím Ameriku! ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné fotky a video. Užívej, jak jen můžeš! :)

    Novinky v drogériích

    OdpovědětVymazat
  4. No paráda! Video je úžasné, jako obvykle.. a kočička je boží, sleduju všechny fotky na snapchatu :D Těším se na další vida a fotky z tvých výletů :)
    Užívej krásné počasí!
    Zdravím z deštivé Moravy, Anna:)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky! Nemůžu se dočkat, až tam také budu. :)

    http://katty-in-the-world.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.