31 týdnů || Středa č. 2

2. Láska k letadlům

Letadla mě fascinují od doby, co jsem poprvé letěla na dovolenou do Egypta.
Stroj, který dokáže přepravit xxx počet cestujících.
Stroj, který se vznáší nad zemí a dopraví lidi přesně tam kam chtějí - musejí.

Existuje hodně druhů letadel, já jsem fascinovaná těmi dopravními. A jelikož momentálně žiji ve městě, kde se zrodil sám Boeing nemohla jsem chybět v Muzeu letadel a příští týden dokonce i v samotné Boeing factory, což je místo, kde se Boeing letadla sestrojují. Mohu vám říct - šíleně se těším!

Snad mne brzo čeká i samotná práce v letadle.


Boeing 787 Dreamliner

3 komentáře :

  1. Ty chceš pracovat v letadle jo? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tohle připisuji na seznam míst, kam bych se kdy chtěla podívat :) btw je tak skvělé s někým tuhle vášeň sdílet :)

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.