31. týdnů || Středa č. 5

5. Radost

V dnešní středě odbočíme od cestování ke kosmetickému okénku. Co mi poslední dobou dělá radost je ipsy Glam Bag. Vždy 1. dne v měsíci se mi z účtu odečte $10 (cca 240 Kč) a do 20 dní mi přijde baliček.

Balíček obsahuje krásnou kosmetickou taštičku na dané téma v měsíci + 5 produktů od známých i méně známých světových značek. Na začátku vyplníte test a na základě výsledků vám pošlou produkty, které se hodí k vaší pleti, barvy vlasů, .. atd.

V květnové taštičce jsem měla stínovací štětec, balzám na rty s vůní levandule, cestovní verzi micelární vody a voděodolné tužky na oči a rtěnku. Téma bylo 'Destination chic'.
Červnová taštička má název 'Rebel Rebel' a nalezla jsem tam Urban Decay stíny, bronzer, tužku na oči, lak na nehty a takzvaný balzám na vše. Plus opalovací krém, který jsem vyměnila za body.


Pro ty, co v Americe jsou a měli by zájem se stačí zaregistrovat přes tento odkaz a jak vy, tak já budete odměněni body, které se dají vyměnit za kosmetiku. Já už jsem opět natěšená na 1. července, až odhalí téma na další měsíc a odešlou mi další balíček! > ipsy Glam Bag registrace

5 komentářů :

  1. Jéé, to je opravdu krásný! :)

    http://twolittleladies9.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je super! Marky, nechceš udělat nějaký článek o americké drogerie? Co tě překvapilo, co můžeme Američankám závidět a tak? :D :)

    My June 2016

    OdpovědětVymazat
  3. Sounds Interesting... It is very informative and i like this Post....
    New Age Creators

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je milé. :) Člověk si musí umět udělat radost a i tohle je fajn možnost! :)

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.