Zážitky z USA: #1 Návštěva Boeing továrny

Dnešní den byl jede z nejlepších, které jsem v USA doposud zažila. Někteří z vás možná vědí, že jsem letadlový nadšenec. A posledních pár měsíců více než je zdrávo. Ani nevím, kde započala moje láska k letadlům. Asi v momentě co jsem si uvědomila, že bych chtěla letuškařit.

A jelikož momentálně žiji v Seattlu, rozhodně jsem nemohla chybět v Boeing factory. Seattle možná není jedno z nejznámějších měst v USA, ale mohu vám vyjmenovat 4 světoznámé firmy, které začaly právě v Seattlu.

1. Boeing 
2. Starbucks
3. Amazon 
4. Microsoft

Zpět k letadlům.
Jak bych shrnula dnešní den.


  • Seděla jsem v kokpitu 727
  • Viděla jsem již po druhé 787 Dreamliner a přesvědčila se, že je opravdu nádherné
  • Viděla jsem jak se sestrojuje letadlo od samého počátku až do konečného natírání barvou
  • Viděla jsem DreamLifter - letadlo, které převáží části 787
  • Dozvěděla jsem se kolik takové letadlo stojí
  • Bylo nám představeno největší letadlo, které bude létat od roku 2020 - a je to bomba!
  • Viděla jsem zbrusu nové Emirates 777, které čeká na doplacení



Ale hlavně jsem zjistila, že chci opravdu pracovat v letadle! 



Žádné komentáře :

Okomentovat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.