31 týdnů || Středa č. 7

7. Loučení

K cestování patří i ta nepříjemná část a tím je loučení. A bohužel i na mě došlo a v neděli jsem musela říct "See you later." mému nejlepšímu kamarádovi z Austrálie. Za celých 5 měsíců jsme spolu zažili víc než sem začila s kamarádama z Čech za celý život.

Strávili jsme spolu 8 dní v dodávce a cestovali jsme po Kalifornii, projeli jsme větší část státu Washington, chodili jsme jednou týdně na Frozen Yoghurt a trávili jsme spolu 80% našeho času v Seattlu.

Bohužel, ale po 5 měsících skončil v rematch. A protože s rodinou nechtěl ani v jejich domě být mu moje rodina nabídla, aby se přistěhoval k nám. A tak jsme poslední týden spolu bydleli v mém maličkém pokoji.

Díky bohu našel jinou rodinu a v Americe zůstává. V neděli jsem ho odvezla na letiště, kde jsme měli oba typický ubrečený filmový moment. A teď začíná nový život v Minnesotě.

Na druhou stranu, teď mám alespoň už 2 důvody proč navštívit Austrálii.


2 komentáře :

  1. Pěkná fotka! A doufám, že ho v té Austrálii navštívíš! :D

    Fingers Up 2016

    OdpovědětVymazat
  2. Já vždycky říkám, že všechno zlé je k něčemu dobré - o to víc důvodů na návštěvu Austrálie, která je úžasná...no a taky Minnesoty! :) Loučení je těžké, ale o to hezčí je pak vidět člověka znova. Však to znáš :)

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    Uff měla bych jít pracovat a pořád tady čtu :D

    OdpovědětVymazat


Moc vám děkuji za všechny milé komentáře! Vážím si jich :)

Na komentáře odpovídám zde na blogu.